duminică, 21 decembrie 2008

Din nou bancuri alese

Am mai citit azi cateva bancuri la care am ras cu lacrimi :D

Se uita Ion peste gard si il vede pe Vasile jucand tenis cu Agassi. Batea Vasile la Agassi de nu-i venea sa creada.
- Ba Vasile domnu ala nu-i Agassi?
- Ba da mai Ioane.
- Si tu stii tenis, ma?
- Stiu ma Ioane, mai bine n-as sti. No ia ca iara l-am batut.
-Apoi cum sa face ma, ca nu te-am vazut niciodata. ( Agassi terminat, il roaga sa mai joace o partida)
-Du-te in fundu’ gradinii, acolo-i un broscoi, ala-ti indeplineste orice dorinta, numa vezi de vorbeste mai tare cu el ca-i cam surd.
Se duce Ion la broasca si ii spune ca vrea mult aur. Cand ajunge acasa constata ca in batatura avea un taur. Se plange la Vasile:
- Surda tare broscuta ta, am vrut mult aur si mi-a dat un taur.
- Si tu crezi ca eu am vrut sa fiu tare-n tenis?


Copii ati citit “Capra cu 3 iezi?” (intreaba profesoara)
- Daaaaaaa…!!!!!! (raspunde clasa)
- Tu, asta mic din prima banca, ia spune-ne cati iezi avea capra?
- Pai povestea se cheama “Capra cu 3 iezi”, nu?
- Da!
- Si acum ma intrebati “cati iezi avea capra”?
- Daaa…
- TREI, in pulaa mea !!!
- Despot, iesi afara, sa vii cu parintii la scoala !

Se pare că domnul google ştie cum se traduce corect în română “I use Internet Explorer” : uite urmatorul link:
link
Mai sunt:
http://translate.google.com/translate_t#en|ro|I%20use%20Google
http://translate.google.com/translate_t#en|ro|I%20use%20Windows%20XP
si mai multe.. va las pe voi

I: Ce face o blonda cand vrea sa dea cu spatele?
R: Accident

I: Ce face o blonda cand vrea sa parcheze?
R: Accident

I: Pe unde se urca o blonda la volan ?
R: Prin dreapta, se fardeaza cu ajutorul oglinzii din parasolar, dupa care sare pe scaunul soferului.

I: Ce zice o blonda cand vede ca pe o masina scrie TURBO ?
R: Intreaba proprietarul daca e de mestecat.

Puteti inlocui blonda cu femeie :)



Un comentariu:

  1. o sugestie....cand postati ceva...postati un singur topic...nu cu sutele deodata....ca material este suficient...inteleg ca blogu se vrea amuzant si in legatura cu viata studenteasca de prin camine...desi de foarte putine ori da mana in mana cu aceasta idee...incercati sa pastrati o idee cat de cat....si un singur post /zi if possible....

    RăspundețiȘtergere