sâmbătă, 20 decembrie 2008

Fernando de la Caransebes - Sunt smecher de Caransebes



Am tot zis ca nu o sa ii fac reclama si la retardatul asta.. dar este prea tare melodia asta ca sa nu apara aici :))

ENJOY: (textul este bonus)

Ta na na na na
Ta na na na na

M-o sunat din Bucuresti
Ia ia ia
Tu fratelo cine esti?
Ia ia ia
Sunt un om necunoscut
Ia ia ia
Si-am venit ca sa va rup
Ia ia ia

M-o sunat din Bucuresti
Ia ia ia
Tu fratelo cine esti?
Ia ia ia
Sunt un om necunoscut
Ia ia ia
Si-am venit ca sa va rup
Ia ia ia

Sunt baiat de baiat
Ma stie tot orasu
La dusmanii mei le dau sa mance iepurasu
Ca vorbesc si vorbesc
Sefu banilor
Unu e Fernando
E tata fecioarelor

In toata tara-s respectat
Am afaceri multe
Fetele ma vor in pat
Ca le fac, ca le trag
Sa nu aibe oxigen
Titi cu refrenu si Fernando langa el

Fraierii toti s-au mirat
Ia ia ia
Alt smecher s-a ridicat
Ia ia ia
Sunt smecher de Caransebes
Ia ia ia
Sunt mai rau decat Vlad Tepes
Ia ia ia

Fraierii toti s-au mirat
Ia ia ia
Alt smecher s-a ridicat
Ia ia ia
Sunt smecher de Caransebes
Ia ia ia
Sunt mai rau decat Vlad Tepes
Ia ia ia

Sunt baiat da baiat
Ma stie tot orasu
La dusmanii mei le dau sa mance iepurasu
Ca vorbesc si barfesc
Sefu banilor
Unu e Fernando
E tata fecioarelor

In toata tara-s respectat
Am afaceri multe
Fetele ma vor in pat
Ca le fac, ca le trag
Sa nu aibe oxigen
Titi cu refrenu si Fernando langa el

Zice lumea ca sunt gay
Ia ia ia
Dar sunt idol la femei
Ia ia ia
Ma iubeste toata tara
Ia ia ia
Hai lasati frate vrajeala

Sunt baiat de baiat
Ma stie tot orasu
La dusmanii mei le dau sa mance iepurasu
Ca vorbesc si barfesc
Sefu banilor
Unu e Fernando
E tata fecioarelor

In toata tara-s respectat
Am afaceri multe
Fetele ma vor in pat
Ca le fac, ca le trag
Sa nu aibe oxigen
Fernando cu refrenu dar si Tare langa el

Un comentariu: