sâmbătă, 6 decembrie 2008

A murit Anca Parghel




Anca Parghel a încetat din viaţă vineri dimineaţă, la Spitalul Judeţean din Timişoara.
Cântăreaţa, care suferea de cancer ovarian, fusese internată în urmă cu câteva zile la o clinică din Belgrad şi declarase că se simte mai bine.

Joi seara însă Anca Parghel a fost transferată de urgenţă la spitalul din Timişoara. Câteva ore mai târziu, cântăreaţa s-a stins din viaţă.

Artista, care a decedat vineri dimineata la varsta de 51 de ani, dupa o lupta crunta si indelungata cu cancerul, va fi inmormantata duminica pe Aleea Artistilor din cimitirul

"Vreau sa rad din nou, sa uit ce a fost greu, azi sa cred ca iar ai sa te intorci, am sa te astept sa vii, am sa te astept sa-mi spui esti viata mea esti fericirea mea."Anca Parghel



Sper ca acest hit sa va aduca aminte cine a fost Anca Parghel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu