marți, 23 decembrie 2008

Vin sarbatorile...

M-am gandit sa scriu astazi despre sarbatori. Atat.. sarbatori. Pentru mine sarbatorile au inceput de cand am venit acasa din Cluj.. In momentul in care a oprit trenul in gara si am tras prima respiratie din aerul rece al noptii si chiar cand am iesit din gara sa caut un taxi am observat primele semne de schimbare. Orasul era impodobit, luminat de beculete multicolore in miniatura peste tot. La inceput m-am bucurat ca oricare individ ca vin sarbatorile si ca in perioada asta toti ar trebui sa fim mai buni si mai darnici fata de ceilalti; dar la fel ca si cu majoritatea lucrurilor din viata mea m-am inselat. A doua zi am plecat sa fac cumparaturile ca si tot romanu in prag de sarbatori. Intru intr-un super market incerc sa iau unul dintre produse si spre surprinderea mea sunt flancat de doua femei trecute de varsta a doua extrem de agitate care ma imping cat colo luandu-mi marfa din fata.. eu care eram la cativa metrii ele dupa incident.. ma uit spre ele nedumerit abia apoi observand indicatorul galben de deasupra portocalelor: PROMOTIE CU 20 % mai ieftin.. extraordinar frate, dintr-o data mai apar inca cateva "doamne" care se imping sa ia portocala mai mare ca doar e mai ieftin cu 20%. Trec peste asta si scap si eu cu o plasa de portocale, oricum spre surprinderea babelor era destul pentru toata lumea. Dupa acestea am reusit sa imi fac cumparaturile fara incidente majore. Dupa o jumatate de ora de alergat dupa produse ajung la rand. Randul, care se intindea pe vreo 7 raioane era mai ceva ca la oua pe vremea lu Nea' Nicu.. Distrat intreb pe un alt cumparator: "aici e randul!?!?" La care el imi raspunde serios: "Da!".. Ok stau si acolo mai mult de trei sferturi de ora pana ce o caserita extrem de energica imi taxeaza produsele si pot sa plec cu caruciorul plin spre masina. Cu greu reusesc sa imi amintesc unde am parcat si sa duc cumparaturile in portbagaj. Acuma avea sa urmeze partea dificila.. Scapa intreg din parcarea extrem de aglomerata si plina de testosteronul soferilor cu masini gen X5 sau Seria 3.. "Noroc" cu o mana de gabori pusi acolo sa ne incurce cu datul lor energic din maini. Scap si de aici intr-o jumatate de ora cu vocabularul imbunatatit.. Drumul spre casa a decurs ca de obicei in perioada aceasta "minunata" adica plictisitor si foarte aglomerat. Am mai observat ca soferii bistriteni sunt destul de intelegatori.. dar dupa cum poate v-ati dat seama tupeul sau nerusinarea soferilor depinde de marca de masina pe care acestia o conduc.. si de grosimea cefei. Oricum per total aceasta perioada agitata din an supranumita generic si luna decembrie chiar daca este um pic mai nebuna poate fi si condimentul de care anul are atata nevoie, desi eu sunt o persoana care uraste iarna si frigul parca luna aceasta este una dintre cele mai intresante.
Eu nu va pot dori decat tot ce imi doriti voi mie asa ca va urez sarbatori bucuroase.. si luati-o mai incet cu mancatul ca nu mai ramane loc de bautura!
Cu respect,
MenThal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu