duminică, 25 ianuarie 2009

Noul coleg de camera Reloaded

Cum nu mi-am mai llasat gandurile semibolnave sa zboare pe blog in ultima vreme, vin si eu sa updatez o mai veche postare a colegului meu Stefan. Noul coleg de camera despre care vorbea el a plecat. Si-a gasit chirie, nu era facut pentru viata de camin oricum. Bravo lui, la inceput am zis mai mult spatiu pentru noi. Unul din colegii de camera este la pictura. De treaba baiatul, nimic sa ii reprosez in afara de sprayul diavolului pe care il emana din cand in cand prin camera sub pretextul ca e fum. Chiar cand credeam ca o sa fim doar 3 in camera de camin ca eu sa pot sa imi arunc boarfele si ce lucruri mai poftesc pe patul liber, DESIGUR, ma inselasem. Si-a mai facul aparitia un nou coleg de camera. Tot de la pictura, desigur, invitat de celalalt coleg de camera tot de la pictura. (stiu ca v-am ametit umpic de cap, personal m-i se ridica parul dinprejurul organului reproducator de ceea ce cred cititorii acestui blog care adunati dau un numar negativ - adica da cu minus cand ii numeri..). Asa. Sa continuam. De cand stau cu 2 colegi de la pictura in camera am observat ca a noastra camera cu peretii dezgustator de albi si goi se umple de fel de fel de desene si schite "postate" de ai nostri pictori. Desigur nu e acesta un lucru rau, cel putin mie m-i se pare ok sa isi expuna "capodoperele". Acum sa revenim la noul coleg de camera. Un tip pana acuma in regula. Nimic de reprosat.
Eu in ultimele zile m-am culcat dimineata si m-am trezit dupa masa. Desigur mi-am umplut marea parte a timpului din timpul zilei (2-3 ore) cu invatatul problemelor binare cu 1 si 0 de la marketing. Luni am examen. Fuck. In fine, nu vreau sa va plictisesc cu chestii din astea, desigur oricum nu imi pasa de voi, asa ca v-asi plictisi si mai mult dar risc sa ma plictisesc pe mine, si desigur, de mine imi pasa. Desigur ca ati observat ca folosesc prea mult cuvantul "desigur", daca va irita se aplica Regula 1: Nu imi pasa ce credeti despre ce crede cititorul meu (adica eu) despre mine.
Oricum ii zic singurului meu cititor urarile obisnuite: "sa iti creasca foarte greu parul facial, ca astfel sa nu strici timp si bani pe barbierit", si nemuritorul: "bulan vesnic" de la luzarul de serviciu.
Ovar end aut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu