luni, 2 februarie 2009

Promisiune indeplinita

Ieri, 31 ianuarie 2009 am mancat de la KFC ca sa ma cac ca dragonu'.
Azi 01 februarie.. (acuma 02 februarie 2009) m-am cacat ca dragonu. Am scos sunete de usturime ca dragonu, am avut rozeta rosie ca dragonu. M-am simtit dragon. Cel putin pentru 5 minute cat a durat procesul de cacare ca dragonu.
Viata e de-ampulea pentru mine in perioada asta. Desigur ca e de-ampulea in general pentru mine, dar in perioada asta ar trebui sa ia ceva premiu pentru de-ampuleala ca asa e de de-am pulea ca ar castiga locu -1. Nu are rost sa ma plang ca o pula scurta da macar subtire, pentru ca stiu ca nu va doare pe voi testicolu/ovaru stang de ce ma roade pe mine de coaie. Nu va zic decat ca sunt intr-o pasa proasta si am boala, la cate pase proaste am ma iau astia in nationala (ca sa citez pe unu din preferatii mei). Sper sa pot scrie cat mai curand si lucruri mai interesante decat tampeniile astea epopeice. V-am pupat pe portofel.
Luzaru'
Ovar end aut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu