luni, 27 iulie 2009

Bancuri Ediţia toamnă-iarnă 2009

Am auzit într-o dimineaţă friguroasă de vară, câteva bancuri care m-au făcut să mă cac pe mine de râs. Sau era de la băutură?
Până mă decid vă las pe voi să le citiţi:

Cică era odată o "familie" cu 3 copii. Familiei le-o murit mă-sa. Le-a mai rămas doar o vacă, din laptele vacii trăiau în fiecare zi cum puteau, îşi luau zilnic porţia de lapte şi aşa o duceau de o zi pe alta.
Într-o dimineaţă pe când tata se pregătea să dea la vaca, când intră în grajd, găseşte vaca moarta.
Vede ăsta vaca moartă, şi ca nu mai au din ce trăi, se spânzură în grajd.
Vine fiu`so ăl mare, vede şi el vaca moartă, pe tat`so spânzurat în grajd, ia o piatră mare, şi-o leagă de gât şi purcede spre lac pentru a se îneca. Chiar înainte să arunce piatra, îî apare zâna cea bună. Îi zice că daca o poate fute aşa de bine încât să o satisfacă, îi învie vaca, şi pe tat`so. Se apucă ăsta, şi dă şi dă. Nu mai poate. Se aruncă în lac.
Fiul mijlociu, mergând să vadă ce face vaca, o vede moartă, la fel ca frati`so, cand era pe punctu de a se arunca în lac, zâna. Fute ăsta la ea, mai ceva ca primu, zâna nemulţumită, ăsta sare în lac.
Şi vine BULĂ, mezinu`. Vede vaca moartă, tat`su în grajd spânzurat, decide să se înece şi el.
Îi apare şi lui zâna, e şi el de acord să o fută. Şi dă şi dă şi dă şi dă şi moare zâna.
La care BULĂ: "AI DE PULA MEA ASTA O REZISTAT MAI PUŢIN CA VACA".

_____________________________________________________

Un zoofil, un necrofil, un masochist, un sado-maso într-o celulă.
ZOOFILU`: Dacă aşi avea o mâţă, atata aşi fute-o până ar muri.
NECROFILU`: Eu aşi lua mâţa aia moartă, aşi fute-o de ar rămane numai maţele din ea.
MASOCHISTU`: Eu aşi lua maţele alea de mâţă moartă, atâta le-aşi fute de nu ar mai rămâne nimic din ele.
SADO-MASO`: MIAU!!!

_____________________________________________________

Vine un cioban nou la stână. Trece ceva vreme, ăsta nu mai putea. Ar fi futut şi el ceva. Vorbeşte el cu baciu, de la care află că ciobanii de la stână fut oi. Ăsta nemaiputând, ia o oaie, mere în tufiş şi se pune pe treabă.
Când iese îi vede pe ciobani pe jos de râs.
- Da voi nu aţi zis că faceţi la fel??
- Ba da, da nu cu bagaboanta aia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu