sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Cretinitati la 3 noaptea inainte de examen

Am observat ca de cand nu am mai scris nimic colegul meu Damian si-a cam facut el de cap cu postarile pe blog. Si da e ora 3 noaptea. Si cu siguranta maine dimineata am primul examen din acest an. Si da, nu dorm. O sa fabulez in cele ce urmeaza despre viata mea putrezita de student si o sa va umplu mintile cu jegurile propriei minti.
Am inceput anul cu dreputul. Am ajuns in camera mea insalubra de camin inca de duminica seara, ca sa gasesc duhoarea obisnuita de tigari amestecata cu cea de apa statuta si igrasie. Mi-am intalnit colegii de camera, intalnire impresionanta in felul ei urmata de obisnuitul butonta de laptop 2 zile fara somn fara oprire. Dupa 2 zile de luzarit incontinuu, m-am gandit ca e timpul sa ies si eu in lume. Asa ca am iesit din barlogul meu cu iz de bodega din Amsterdam hotarat sa merg la facultate. Am ajuns si acolo sa gasesc aglomeratia obisnuita de studenti care mai de care mai de care mai "speciali". Am stat la cateva seminarii, am ascultat aberatiile profesorilor, am ras la diverse anecdote apoi am revenit in locul meu de luzareala.
Uneori viata te ia prin surprindere si iti scoate in cale cele mai interesante si benefice lucruri la care nu te poti gandi deoarece iti e frica chiar sa si te gandesti la ce ai putea realiza prin lucrul respectiv. Mie nu m-i s-a intamplat niciodata.
In ultimul timp nu m-i s-a intamplat nimic care sa merite mentionat. Desi viata iti rezerva surprize la care nu te astepti. Mie nu mi-a rezervat niciodata nici una.
Am inceput sa citesc fel de fel de aberatii si teorii ale conspiratiei de pe maritul internet. Unele chiar pot fi interesante. Altele nu.
Si acuma la 3 dimineata-noaptea, de pe scaunul de la care am facut bataturi la cur, pana ce s-a tabacit odata cu trecerea timpului stau si astept ca acesta (timpul) sa treaca, pentru ca sa merg maine la examen. Nu stiu daca o sa mai dorm. Deja a devenit traditie noaptea alba dinaintea examenelor. Asta daca nu ma insel ar fi al 5-lea fara somn de loc. Devin semi-nocturn nu imi place. In ultimele zile am dormit 8 ore, si nu pentru ca nu vreau, dar nu pot. Mi-a intrat in sange deja, ora 2 m-i se pare ca si ora 10 in tinerete. E trist. E viata fututa, irecuperabila, iremediabila de student; fara regrete, fara compromisuri. Anii astia sunt unici. Si sper sa profitam de ei cat mai putem, ca viata nu da rest si nu merge cu jumatatati de masura. Ce vezi aia primesti, nimic mai mult nimic mai putin. Cum spunea un vechi prieten:"Ia totul de la viata. Nu da nimic inapoi"
Gata, o sa mai postez cand o sa am timp, dar uneori sunt extrem de lenes, nu ca m-ar citi cineva. Fac asta pentru mine. Daca nu ma citeste nimeni ma citesc eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu