sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Noul coleg de camera

Nici eu nu stiu la ce ma gandesc dar totusi am sa va zic o scurta poveste despre noul coleg de camera. A venit la noi in camera, in momentul in care Mihai (poreclit Mitz) ne-a parasit plecand in Hasdeu (campus universitar),motivul intemeiat in momentul plecari fiind conducerea caminului. Acuma sa revenim la noul coleg de camera prima mea inpresie despre el a fost una proasta deoarece injura foarte mult si nu are pic de bun simt.El zice ca a parasit camera in care era stabilit de la inceputul anului universitar pentru ca fosti lui colegi de camera nu-l aceptasera printre ei si nu se prea intelegea cu ei. Alt motiv in parerea mea ar fi faptul ca la mine in camera mai sta o persoana care locuieste intr-un oras apropiat de el, defapt acelas judet.Totusi am observat ca merge la facultate ca nu pierde mult vremea pe mess sau net cum fac eu. Sper ca in viitorul apropiat sa se schimbe el sau poate o sa reusesc cumva sal acept daca nu asta e, el cu ale lui eu cu ale mele.O sa incerc sa pun o poza cu el momentan nu am da se rezolva. Va astept sa va spuneti parea si sa ma ajutati si pe mine su o ideie cum sa ies din aceasta incurcatura cum v-am zis mai sus nu imi place de el. Eu cred ca il evacuez din camera daca mai comenteaza si face pe smecheru sau plec eu ramane de vazut.
Totusi viata iti rezerva multe unele bune altele mai putin.
Mitz ne lipsesti frate !

3 comentarii:

  1. nu stiu ce sa zic interasanta poveste totusi mai multe detalii si ar fi mai interesant oricum imi place postarea sper totusi sa te intelegi cu noul coleg

    RăspundețiȘtergere
  2. invata sa scrii intai si apoi comentezi de ceilalti!

    RăspundețiȘtergere