marți, 13 ianuarie 2009

Fapt epic, necenzurat

Azi. Ora: 01 : 10 : 44 - am simtit ceva ce nu am mai simtit de mult timp:
Totul a inceput cu o durere de burta. O durere surda, fara ecou, cel putin asa credeam. Ora 01 : 13: 00 - a inceput cu un sunet destul de neajutorat asemeni unei rasuflari de bebelus, fara forta si fara aparare. Eu, surprins incerc sa imi ridic o buca de pe scaun. Apoi a inceput.. Prima tonalitate extrem de puternica si zgomotoasa a basihinii care isi cerea dreptul la viata, a durat o perioada respectabila de timp, pana ce a facut o mica "pauza", nu mai mult de 1 secunda inainte sa inceapa iar, cea dea-a doua tonalitate, cu sunete vii, de trompeta, frumoasa ca o fata mare, dar si la fel de letala. Intr-un final sleit de puteri, cu boabele de transpiratie inca scurgandu-se de pe tampla, inclestand pumnii am scremut. A iesit, a treia tonalitate, epicul sunet invadandu-mi timpanul cu gloriosul lui acord. La fel de subit cum a inceput s-a sfarsit. Linistea dupa basina s-a instalat. Desigur s-au mai auzit si victimele colaterale gen: "deschide baa geamu, pula mea! Moor!" Desigur ca eu obosit dar satisfacut nici nu mai auzeam sunetele scoase de muritorii de rand. Eram in extaz, nu imi pasa nici de colegu' care si-a scapat chitara din mana (eu credeam ca vrea sa ma aplaude - desigur m-am inselat), pentru o clipa timpul a stat. Viata avea sens: am reusit.. bashina in trei tonalitati, si eu care credeam ca ziua de azi o sa fie fara fapte iesite din comun. Desigur m-am inselat. Astazi a fost o zi speciala. Simt ca viata mea nu va mai fi la fel. Pentru a 14-a oara ma simt barbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu