vineri, 2 ianuarie 2009

tuu taulzen' end fakin nain

Deci asta a fost, 2008..
Acum cand toata sampania s-a varsat, chiar si mizeria de dupa petrecere s-a curatat, mahmureala aproape ca nu se mai simte, iar viata a inceput usor sa isi relueze cursul monoton vreau si eu sa va aduc o dedicatie, o melodie care din punctul meu de vedere merge perfect cu atmosfera post 31 decembrista.



Un singur lucru m-a mirat cu privire la anul 2008.. Cat de repede a trecut totul, asa de repede ca si zborul unui cartus prin capul unei gaste. Si printre multele si variatele realizari din acest an cea mai importanta este aceea ca am reusit sa mai imbatranesc inca un an; inca un an de vise neimplinite (poate implinite partial), inca un an de respirat aerul poluat al oraselor prin care imi fac veacu... inca un an...
Din ce in ce mai mult incep sa aud ca viata o sa se schimbe, si nu in bine, inclin sa cred ca o sa ne astepte un an destul de interesant, greu dar interesant asa ca merita sa "stick around" pentru a vedea macar cu ce mai poate viata sa arunce in tine. Si stiu ca ati auzit-o over and over again in aceste zile dar nu pot sa nu repet si eu urarea:
"La Multi Ani"
((2009) (doar nu credeati ca voua..))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu