marți, 30 decembrie 2008

Chestii care ma enerveaza 2

Mai adaug niste chestii care imi intorc colonul pe dos si imi umplu cavitatea bucala cu alimente nedigerate scaldate in suc gastric:

Pungile alea mici de alune care nu se deschid - de ce aia care fabrica alune trebuie sa le bage in pungi care sunt extrem de greu de deschis fara unelte necesare gen drujba, topor, fierastrau circular, flex etc. Ce naiba ca imi iau o punga de alune la care ma chinui cu dintii o juma de ora sa deschid ambalaju ala sigilat parca pe veci, imi piere chefu si de alune si de rontait punga in speranta de a o desface.

Editie speciala dedicata chestiilor enervante din tren:

Tiganii urat mirositori din tren - eu circul destul de mult cu trenul. Fiind student am reducere la biletu de tren astfel cum mai sunt si sarac vin cu trenu acasa. Pe cand reusesc sa imi gasesc un loc pe scaun dupa ce am fost nevoit sa dau scandenberg cu o baba pt el si sa il pocnesc pe unu in rotula, vin ditamai coloratii impreuna cu shatra lor de purandei care miros ca si cum tocmai si-ar fi golit intestinu gros un om foarte gras cu probleme intestinale pe ei. Un miros sublim, care desi incerci sa il suporti, it get's you, it holds you, pune stapanire pe tine, si cand te gadesti ca mai ai de mers 2 ore suportand mirosu ala de oua clocite sparte, iti iei bagaju si mergi langa buda, unde e singuru loc liber in picioare, si stai acolo in mirosu de pisat care o sa t-i se para esenta de trandafiri pe langa esenta de .. rom puturos. Mai vreau sa mentionez ca nu sunt rasist si ca nu am nimic cu cetatenii de etnie roma.. decat cu aia care nu au descoperit inca sapunu sau care au vazut igiena persoanala doar la tv.

Cersetorii colindatori din tren: Ultima oara cand am mers cu trenu se facea ca era dimineatza, la ora aia aveam de mers cu trenu.. si eu dimineatza ma simt, ma port, reactionez, vad lumea de tot cacatu. In special ca nu prea dormisem noaptea precedenta. Nu-i stres zic dorm pe tren. Pe cand visam eu mai pervers, incepe un purandel sa urle cat il tineau plamanii lui gauriti de More, cea mai respingatoare, cretina, interesanta colinda pe care am auzit-o, incerc sa o reproduc: "Colinduta pe Butuci/Da-mi colacu sa ma duc/Ca daca nu ma platesti/Nu te mai colind in veci". Si retardatu dreq tot o repeta ca un handicapat pentru fiecare rand de scaune. Desigur avea tarif fix: "Da siii miee oo miiiee de leeii!!". Pigmentatu dreq, cand a ajuns la mine la scaun il intreb: "- O mie de lei e o colinda?" la care el "O miieee!" , "-Uite iti dau 5 mii de lei, mai canta si pentru mine de 5 ori" zic eu. Si se apuca specimenu inferior sa cante cretinitatea aia de "colinda" de 5 ori, toti se uitau la mine cum naiba pot fi asa de prost sa ii cer asta la borac. Desigur multumit in sinea mea am platit pretul colindei. MORALA: slobozamash pe ei de colindatori ambulanti care habar nu au sa lege 2 propozitii, daramite sa colinde!, desigur metaforic vorbind, ca in viata reala nu mi-asi apropia pishatoarea nici macar la 2 metri de jegosii aia.

Cu respect,
Tot ala

I'll be back...

Un comentariu:

  1. "MORALA: slobozamash pe ei de colindatori ambulanti care habar nu au sa lege 2 propozitii, daramite sa colinde!, desigur metaforic vorbind,"

    Esti simpatic, n-am ce zice:)) Desigur, esti exemplul clar al zicalei: daca intr-adevar prostia, vazuta pe dinauntru, nu ar semana pana la a se putea confunda cu talentul, daca, vazuta din afara, nu ar avea aparentele progresului, ale geniului, nimeni nu ar vrea sa fie prost si n-ar exista prostie."
    Bai baiatule, revino pe Pamant, lasa blogul deoparte, deschide o carte (e chestia aia cu file in care unii chiar reusesc sa se exprime corect) si poate cine stie, cu putin noroc ajungi sa scrii ceva interesant. Momentan razi ca ciobul de oala sparta.
    Asa ai invatat tu sa legi doua propozitii? Cu virgula dupa semnul exclamarii? Mai nou, Ş-ul se scrie "sh" iar apoi sa iti bati joc de niste copii cum scriu "poi" inloc de "pai"?
    Sa nu mai zic de dialectul tau imbunatatit prin ograda casei mai degraba decat prin scoli. Iti zic eu care e morala: Esti penibil. Acum du-te sa plangi un sfert de ora, strange-ti toate cunostiintele in materie de combatere verbala, fa-mi placerea si scrie un blog despre cei ca mine care se baga si ei in seama pe internet si critica "ca prostii" si despre cat de mult te enerveaza si astia. Dar te rog, de data asta sa il scrii corect!

    RăspundețiȘtergere