duminică, 12 iulie 2009

De ce iubesc eu marsupialele

Azi, umedă, rece, ameţită, înceţoşată, dureroasă, amorţită, molestată, scurtă.

Sunt doar nişte cuvinte. Cuvinte ce descriu ziua aceasta. Eu. Ăla. Stau în faţă la birou şi cu mişcări deprinse de prin Almanahuri îţi scriu ţie, cititorule negativ (în număr negativ, that is). Din nou ficatul meu mă ceartă. Nu ştiu de ce, dar de când a aflat că l-am înşelat cu rinichii ne înţelegem foarte prost. Cred că divorţăm.
În ultima vreme am neglijat multe aspecte importante din viaţa mea. În schimb unele, care sunt şi mai importante au avut prioritate maximă.
Închei aici, că (parafrazând-ul pe un prieten) o dau pe naşpa.
Sper să ne mai auzim după ce se stinge şi ultima drujbă din capul meu.
Spor la luzărit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu