joi, 23 iulie 2009

Titlu`less

Today, I had again "one of those days". A început magnific, cu o trezire zgomotoasă din cauze neelucidate, la ora 13 şi jumătate, din nou capul ameninţa să părăsească corpul.

Ei bine, reclama asta chiar nu pot să o diger. Înţeleg, poate prinde la o categorie de public, chiar dacă publicul ţintă rămâne tot o enigmă pentru mine. În mod normal, orice formă de publicitate vizuală, cunoscută sub numele de reclamă TV, foloseşte personaje care se identifică cu publicul ţintă. Din câte ştiu, eu nu mă identific cu unu` care şi-a tăiat capu încercând să cureţe o portocală. În umila mea concepţie nici asta nu prea o înţeleg. Curăţa o portocală cu durjba? Sau cu fierăstrăul unghiular, toporu`? Şi jumătatea aia de cap voia un pufulete. Cât de penibil poţi fi? Iar la final, capul îi cere lu` celălalt care a intrat: "poţi să-mi dai un pufulete"? Aha. Dacă îi dă pufuletele, unde merge, pufuletele. Că nu are stomac. are numai o jumătate de gât. Era tare dacă celălalt îi răspundea: "Nu îţi dau că faci mizerie!"
Per total semiinspirată ideea de reclamă, dar sincer nu mă aşteptam ca să vad aşa ceva în RO.

Un comentariu: