luni, 31 august 2009

My favorite part of Family Guy

Trebuie să recunosc că sunt un fan înrăit Family Guy. Am văzut toate sezoanele. De două ori.
Poantele din Family Guy le-au detronat chiar şi pe cele din South Park, deşi am vazut şi toate episoadele din South Park. De două ori. Mda, ştiu că pare ciudat, dar eram (mai) tânăr şi lipsit de mijloace mai "interesante" de divertisment. Deşi pot să spun cu o nonşalanţă debordantă că dacă ar fi să intorc timpul nu aşi face nimic diferit. Dar să nu deviez şi să trec direct la subiect: THaaDaa:



Later edit: Cred că am vazut scena asta de cel putin 100 de ori, şi de fiecare dată e amuzantă.

Later edit Nr 2: Faza asta e pe locul 2:



Şi mai este videoclipul scos de Stewie, undeva prin sezoanele mai noi, dar nu am găsit-i pe IUTUB. De fapt, la naiba, mai sunt multe, dar va ţin în ceaţă, negativilor care sunteţi voi negativi.

4 comentarii:

  1. Tocmai am terminat toate cele 7 sezoane, imi pare rau dupa Family Guy mai ceva ca dupa Friends. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, e cel mai tare serial.. sezonul 7 episodul 7 e, zic eu, cel mai bun din toata istoria Family Guy.

    RăspundețiȘtergere
  3. stefane, my friend, cum ti-ai scos tu capsoru la iveala dupa o lunga perioada de hibernare, welcome back my favorite luzer

    RăspundețiȘtergere