miercuri, 21 ianuarie 2009

Cretinitati la 1.. ziua

Din ciclul epocal "Cretinitati" vin si eu sa stric traditia si postez articolul la aceasta ora matinala.. 13:05. Acuma am intrat in camera mea de camin iremediabil de distrusa sa gasesc pe colegul meu Stefan dormind dus.. eu m-am bagat la somn la o ora acceptabila.. 5 fara ceva dimineata. Desigur ca el abia atunci si-a dat drumul la un film. Deh nu pot sta noptile.. sau macar nu toata noaptea, doar azi am avut examen la contabilitate. Un examen care m-a dezamagit profund. Si nu, nu e ceea ce credeti, m-a dezamagit prin simplitatea lui. Eu mai asteptam la mai mult din partea profesoarei cu toate trasaturile (mai ales fizice) de contabil. Desigur ca a fost mai bine decat ma asteptam. Uneori sunt pesimist (mai bine zis de cele mai multe ori) dar avantajul pesimistului (in afara de ala ca are intotdeauna dreptate) e ca se simte bine atunci cand nu are dreptate. Asa ma simt si eu acuma. Programul de sesiune incepe sa se instaleze incet incet in subconstientul meu. Dupa o cafea ness asa cum stiu eu face (aproape gelatina de tare ce e) si un energizant, sunt intr-o stare de semicoma constienta, cele 3 ore jumate de somn sunt suficiente sa ma tina treaz inca vreo 20 de ore. Cum nu am prea dormit nici noptile trecute (si prin "nu am prea dormit" a se intelege ca m-am pus sa dorm cand soarele stralucea prea puternic pentru a mai vedea ecranul la laptop) m-a apucat asa o piroteala (ne)placuta, totul se vede ca intr-un film prost de Steven Spielberg. V-i s-a intamplat uneori sa priviti lucrurile ca si printr-un ecran, sa simtiti ca nu aveti legatura cu nimeni si nimic pe lumea asta? Ei bine mie m-i se intampla acum. Si cand ma gandesc ca unii dau bani buni pe marihuana si alte prafuri sau pastile pentru asta. Eu, ala nedormit, primesc pe gratis. Incercati sa nu dormiti vreo 2-3 nopti. Bate orice drog. Daca imi reuseste faza, imi fac copywright, Brevet, Licenta sau altceva. "NOSOMN, drog LEGAL!" asa s-ar numi produsul. Ar avea manual de instructiuni simplu de inteles pt toti: "BA NU DORMI! INTELEGI!? PT PROSTI: NU INCHIDE OCHII MAI MULT DE 1 SECUNDA!". In pachet mai includ si o cafea ness si un energizant cu guta pe spate (power sau cum ii zice la energizantu care pe spatele etichetei are un om care seamana alarmant de bine cu gutza aka regelebashtansisukar al manelelor).
Uneori ma uimesc chiar si pe mine. Alteori, nu. Acuma ma uimeste doar faptul ca nu mi-am luxat maxilarul de la atata cascat.
Luzarul de serviciu va doreste bulan la copiat/invatat in sesiune, spor la fituici, viata lunga si prospera. Si oficialul "Sa aveti porci grasi si sanatosi in cotet".
Ovar end aut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu