sâmbătă, 17 ianuarie 2009

E criza sau ce ?

Imi incep acest articol cu gandul, ca nu am sal termin din cauza frigului din camera. Cred ca si voi cunoasteti criza mondiala si mai ales pe vecini nostri din est, Rusii care au oprit gazele spre Romania, colac peste pupaza mai marii statului aruncau in stanga si in dreapta cu declaratii, cum ca nu o sa inghetam in casa deoarece gaz este slava domnului ca mai avem si de ala. Eu nu inteleg atunci de ce inghet in camera de 2 zile fratilor fara caldura, caloriferul este inghetat, sincer nu mai inteleg nimic din ce se intampla in romania, o tara care conform declaratiilor unor mari boss-ii criza nu trebuia sa ne afecteze mai ales cea a gzelor cat despre criza mondiala asta se observa cu ochiul liber ca ne afecteaza. Am facut mai sus o paranteza ca sa observi si tu domnule cititor prin ce trecem noi adica uni dintre studenti din caminele care nu caldura. Multumesc colegului de camera care a adus un resou, noroc cu ala macar avem o sursa mica de caldura si era sa uit de cand cu criza, curentul electric tot cade noaptea. Ei bine eu nu vad nici o iesire din impasul asta deca asteptam, trebuie sa facem ceva pentru binele neamului romanesc care si asa a trecut prin multe intamplari dea-lungul istorie.De aici din frigider eu va urez inghetz fericit in caz ca ati ramas fara gaze sau a cazut reteaua electrica.

Un comentariu:

  1. e chiar asa frate..s-a dus vremea in care stateam in tricou in camera. Las ca o sa ne imbracam mai des. Romanu se pare ca ii inventiv si gaseste el o scapare.. fie ea si din criza economica. Si ma gandesc ca e doar inceputul, or sa mai fie si altele mult mai grele decat lipsa de caldura.

    RăspundețiȘtergere