vineri, 16 ianuarie 2009

Cretinitati la 4 noaptea

4 : 15 Dimineata. Din nou ca creerul meu se zbate sa paraseasca craniul. Cred ca nu mai suporta viata de noapte. Desigur nu ii dupe el. Acuma am ajuns si eu in camera mea insalubra de camin dupa ce am petrecut la cinematograf aproximativ o jumatate de zi (acolo lucrez). Am facut alegerea sa vad un test de proiectie. Pentru neinitiati, acesta presupune sa stau cu un cronometru in mana si sa masor durata filmului, sa fiu atent sa nu existe erori de subtitrare sau de montaj. Si mi-am ales un film fucked up din toate punctele de vedere. Desigur aceste montaje au loc doar noaptea, cand cinematograful e inchis, in seara asta la ora 2 noaptea, am ales sa ma uit (pe gratis) la filmul "Changeling" deoarece era cu Angelina Jolie. Filmul este un pic cam prea mult pentru mine, actiunea se petrece intr-un trecut "Fucked up". Am dat copy paste unui rezumat gasit la random: In trecut, cuvantul "changeling" denumea copilul schimbat la nastere cu un altul. In filmul lui Eastwood, o mama este disperata cand fiul ei este rapit. Autoritatile dau de urma copilului, iar ziua cand acesta se intoarce acasa este cea mai fericita din viata mamei. Dar curand apar tot mai multe indicii ca de fapt baiatul nu este de fapt al ei. Cine este de vina, politia sau altcineva? Inspirat din realitate...| Filmul este interesant dar nu cred ca au meritat alea 2 ore si 22 minute din viata pierdute in fata unui ecran de cinema.. desi a reusit sa imi starneasca cateva sentimente. Angelina apare extrem de urata in filmul asta, eu care eram obisnuit sa salivez de fiecare data cand o vedeam, ma uit acuma oripilat la o femeie parca trecuta de varsta a doua, care are destul de multe trasaturi in comun co iapa. M-a cam dezamagit filmul. Desi stiam ca a fost psihologic.. trebuie sa ma repet: E cam preety fucked up right there.
Oricum pe gratis merge. Nu are rost sa fac rezumate de filme aici pentru ca sunt si asa destule site-uri care se ocupa mai bine de asta decat mine, dar daca vreti sa va futeti mai bine de doua ore din viata, urmariti filmu Changeling, in curand in cinematografe. Merita vazut daca esti femeie sau macar barbat plictisit care vrea sa faca o femeie semifericita. Cam atatea cretinitati am avut de relatat (intre timp s-a facut ora 5 pentru ca am luat si o mica pauza in care m-am cacat si mi-am pus camasa de plasator la inmuiat) Hai ca va pup pe palarie.
Luzaru de serviciu over and out.

Un comentariu:

  1. ce sa zic daca tu ai vrut msa stai ii problema ta si timpul tau pierdut :)

    RăspundețiȘtergere