sâmbătă, 5 septembrie 2009

Bulversat

Deci. Precum un roman get-beget, încep propoziţia cu o concluzie. Sunt beat. De cap. În ultimele 48 de ore stau să număr bilanţul.
Ieri: 2 expresso mari, 3 energizante din alea ieftine, examene peste examene, (două la număr), răceală, durere de gât, moldoveni, trenul foamei (iaşi - timişoara), durere de cap/stomac/un muşchi căruia nu îi stiu denumirea, flirt inofensif, palpitaţii, mâncare stricată, socializare dusă la extrem, emoţii intense, amfiteatre, pantaloni trei sfert, adidaşi nespălaţi de două luni, contracţii musculare involuntare, declin mintal, 2 ore de somn.
Cealaltă ieri (adică ziua care a fost înainte de ieri (pentru debili mintali)) - toate astea minus senzaţia de vomă plus ceva mâncare.
Cred că daca ar fi să rezum felul în care mă simt acuma în 3-4 cuvinte alea ar fi: incomfort fizic şi psihic.

7 comentarii:

  1. Si eu am de mers cu trenul foamei luni seara, intotdeauna am senzatia ca voi da de dracu' pe trenul ala.

    RăspundețiȘtergere
  2. A! Calendarul de-aici arata august si...de ce nu te pot adauga in Google Reader? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Well, in trenul foamei intotdeauna imi gasesc un individ care sa ma plictiseasca cu povestea vietii lui, de regula de genul celor nespalati, neaparat barbat si neaparat cu berea in mana. Calendarul de aici ii prost. Si habar nu am de ce nu ma poti adauga in google reader.

    RăspundețiȘtergere
  4. Io am mers cu trenul ala acu ceva timp chiar de Paste nu in picioare, ci intr-un picior, cam jumate de drum. Pe culoar nu mai era loc sa stea cate unul, ci stteau doi, fata in fata. In fata mea era un cioban-taran, imbracat cu o bunda enorma, si pe cap cu o caciula de oaie. Eu eram intricou si ma sufocam de cald. Pe ala curgeau apele si putea. Dupa cateva ore se decide sa deschida conversatia "cald dom'le in trenul asta".

    RăspundețiȘtergere
  5. @porcusorul radioactiv> :)) in trenul ala vezi tot felul de oameni, de la moldoveni vorbareti in pijama, slapi si palarie de paie, la oameni adormiti (la propriu) pe tot spatiul ala ingust pe care trebuie sa iesi din tren, dintre compartiment si geamuri.
    Ultima data am fost din pacate un domn cu o moldoveanca. Tipa nu isi luase bilet cu loc. Statea si motaia cu jdemii de bagaje pe compartiment. Mai era un loc in compartiment, din aia eu o invit frumos sa se odihneasca pana vine altcineva cu bilet pe locul respectiv. Intra asta, totul ok. Peste o ora sau asa ceva, nature calls, eu ies la baie, mai pierd vremea pe colidor facan slalom printre moldoveni (si cretini, vorba parazitiilor), si cand intru in compartiment aia dormea. Dar dormea pe locul meu, celalalt loc fusese ocupat de alta persoana. Si asa am asteptat ca fraerul pe culoarul cu miros de cas de oaie, ca deh, is baiat de treaba si nu am trezit tipa, pana m-am coborat din tren.

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci, incep si eu comentariul cu o concluzie. Aseara am incheiat doua calatorii cu acel tren (dus-intors). Am vazut fel si fel de specimene, dar apogeul a fost o fetita care mergea la Petrosani cu tatal ei. Veneau din Falticeni din cate am inteles. "Falticeni e 'la tara', Petrosani, unde stau eu, e oras! Hihihi" zicea fata. "Tati, stii cu ce as vrea eu iconita? Cu Dumnezeu. Dar nu se poate, asa-i?"

    Am ras pana si-a dat jos pantofii...:|

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) trenu respectiv e ca un izvor nesecat de intamplari penibile sau amuzante, o sursa infinita de prostie, taranime si aglomeriatie

    RăspundețiȘtergere