miercuri, 2 septembrie 2009

The last of the american girls - Green Day

Voiam să bag o postare despre adevărurile universale ale lumii, cu indicaţii specifice despre locaţia Atlantidei şi a pierdutei comori Maiaşe, dar sincer nu prea am chef aşa ca mai comod e să dau copy-paste meldoiei mele preferate (a intrat doar de ieri în top 1). Deşi am auzit-o de nenumărate ori, niciodată (până ieri) nu mi-a atras atenţia. Poate că nu m-am obosit să ascult versurile. I'm the type of guy that judges a song by it`s lyrics. And without further adieu:


3 comentarii:

  1. Desi nu imi plac Green Day, melodia asta mi-a atras si mie atentia la Guerrilla. Have a good day

    RăspundețiȘtergere
  2. Are influente de old school rock.. ce poti sa vrei mai mult..

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm, nu am mai ascultat Green Day din liceu, cred. Welcome back my love! :D

    RăspundețiȘtergere